TT Domácí kolejiště Danka Ruffera

Stávající stav kolejiště


Fotografie ze dne 24.1.2008


Nový stav – přístavba kolejiště

Přístavba kolejiště

Přístavbu k původnímu kolejišti plánuji už 8 let a až s příchodem mého syna do školky se začíná vše realizovat. Synátor totiž ještě pořád nemá ani potuchu o tom, že se v obýváku pod pódiem skrývá kolejiště. Spodní Rakov se stává stanicí, kde se zbíhají dvě jednokolejné tratě. Jedna elektrifikovaná, druhá pro nezávislou trakci + další jednokolejka, která je výchozí a na přidělávce hned za zhlavím mizí v tunelu, kde se rozvětví na skryté nádraží o třech kolejích. Zároveň se zde instalovaly i nové návěstidla včetně cestových. Celá žst Rakov má fungující návěstní rychlostní soustavu. Rozroste se i depo o tři stání v nové rotundě. Jinak celé původní kolejiště prochází dost radikálními řezy, které jsou patrny z fotografií. Nově zde přibyla vratná smyčka, která bude celá skrytá pod krajinou. Na přístavbě jsou z části obě tratě v souběhu a procházejí společně i dvojkolejným tunelem. Přístavbou bude “protékat” i říčka, která za viaduktem probublá roklí. Mělo by tu být i spousta skal, ale tak daleko ještě nejsem.

stav k lednu 2009

stav k únoru 2009

stav k prosinci 2010

stav k dubnu 2011