Na kolejišti by určitě neměla chybět vlečka. Již dříve jsem dodatečně v horní stanici napojil výhybku a v tom úplně nejhůře přístupném koutu jsem si vymyslel vlečku. Je to prostor za komínem v současné době přístupný z vnitřních prostorů kolejiště. Po dokončení krajiny mezi tratěmi už přístup nebude tak jednoduchý, i když zvažuji vyndávací segment s krajinou, kdyby náhodou bylo potřeba něco dodělat nebo upravit. Vlečka není nijak konkrétní. Charakterem by se mělo jednat o sklady nebo menší výrobu nejspíše hutních výrobků. Inspirací budov byly všudepřítomné průmyslové objekty ze 70. až 80. let. Velkou komplikací bylo opět skosení a hloupě řezané budovy podle sádrokartonu, ale jinak to bohužel nešlo. Opět budovy a ostatní doplňky řezané z papíru.
Další články:
- Díl 1. – Příprava půdy a stavba rámů
- Díl 2. – Stavba skrytého nádraží “A”
- Díl 3. – Stavba skrytého nádraží “B”
- Díl 4. – Provoz na kolejišti
- Díl 5. – Hlavní stanice a dvoukolejná hlavní trať
- Díl 6. – Jednokolejná trať
- Díl 7. – Stavba skrytého nádraží “C”
- Díl 8. – Krajina na kolejišti
- Díl 9. – Udělátka