Díl 4. – Provoz na kolejišti

3.8.2009

Sem budu postupně přidávat nějaká fota z provozu. Jelikož už mám obě skrytá nádraží propojená, a prckové na mě tlačili,aby už mohli jezdit, tak jsem zhotovil i provizorní propojení obou nádraží. Nádraží jsou propojena kolejovou splítkou v místě, kde se budou potkávat obě stoupací trati. První provozní souprava byla tvořena sergejem a 13 vozy. Postupně jsem udělal tolik souprav, kolik mám zatím dekodérů. Fotogalerie dokumentuje zkoušku dvou spojených souprav tažených jednou „hračkovou“ rokáckou mašinou použitou do loko 749 170, která prodělala remotorizaci z pletichy. Souprava čítala 31 vozů a samotná jízda probíhala naprosto bez problémů. Takže teď už jen zbývá vyladit elektroinstalaci, se kterou mám opravdu problémy a strašně, ale strašně se mi do ní nechce a našetřit pár korunek a začít stavět vrchní část včetně poměrně dost velkého hlavního nádraží.


6.1.2010

První jízdy po hlavní dvoukolejce. Přes svátky byl čas, tak se aspoň něco udělalo.


10.8.2011

Kousek krajinky a skály hotovej, tak hned pár fotek. Zároveň osazen „ocelový“ most od firmy Noch na doma dělaných pilířích ze styroduru.


10.12.2012

Přibyly dvě lokomotivy. 750 116, která v této podobě vozila ke konci devadesátých let osobní vlaky na naší trati (238) a pak model loko 751 103, kterou si pamatuji z Jihlavy. Oba modely jsou původně tovární s drobnými úpravami a lehčí patinou.


10.10.2014

Malinko jsem doma pokročil na kolejišti. Po delší době ho uvedl opět v provoz a při této příležitosti vzniklo i pár fotek.


Další články: